( کار آفرینی)
 
خوش آمدید
 
 

کارگاه آموزش «سخنرانی حرفه‌ای» (5 اسفند 92)

ارگاه آموزش «سخنرانی حرفه‌ای» با تدریس آقای رضا یادگاری، از ساعت 13 الی 17 در روز 5  اسفندماه 1392 در دانشگاه شریف برگزار می‌گردد.

علاقه­‌مندان جهت شرکت در کارگاه آموزشی لازم است فرم ثبت­‌نام را به دقت تکمیل نمایند. لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان بایستی هزینه کارگاه را که به تفکیک در انتهای فرم ثبت‌نام ذکر شده است، تا روز شنبه 3 اسفندماه به صورت اینترنتی به شماره حساب 304912227 از طریق کد شبا IR750180000000000304912227 یا با مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت، به نام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه شریف واریز نمایند. ثبت نام شرکت‌کنندگان در صورتی قطعی خواهد شد که تصویر رسید پرداخت به آدرس ایمیل مرکز ارسال شده و در روز برگزاری کارگاه نیز به همراه ایشان باشد.

علاوه بر روش‌های پرداخت فوق، به تازگی امکان پرداخت اینترنتی از طریق کارت بانک نیز فراهم گردیده است که شرکت‌کنندگان محترم دوره‌های آموزشی می‌توانند پس از مطالعهراهنمای پرداختبه صفحهپرداخت اینترنتیمراجعه نموده و هزینه را واریز نمایند. پس از واریز وجه یک کد رهگیری به شما داده می‌شود که لازم است آن را با ذکر نام خود و عنوان دوره آموزشی مربوطه، به آدرس ایمیل مرکزkarafarini@sharif.eduارسال نموده و پرینت صفحه پرداخت در روز برگزاری دوره به مسئول آموزش تحویل داده شود.

به شرکت‌کنندگان در دوره، گواهینامه معتبر از سوی مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف اعطا می‌گردد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:استخدام , :: 10:57 :: توسط : امید

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
بهمن 1392 اسفند 1390
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوش آمدید و آدرس mozilla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 7231
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1